Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ






ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ

Περιστέρι 10.11.10


Στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου, οι ψηφοφόροι του Περιστερίου, έδωσαν ένα καθαρό αποτέλεσμα, και μια ισχυρή πλειοψηφία.

Σεβόμαστε την ετυμηγορία του Περιστεριώτικου λαού.

Δώσαμε μια καθαρή, έντιμη μάχη, άνιση όμως και κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Προσωπικά δεν είμαι μέρος μηχανισμών που θέλουν εξαρτημένους ηγέτες για να τους διαχειρίζονται. Αυτό είναι το «λάθος» μου. Αυτό το «λάθος» είναι συνειδητή επιλογή και παρά το γεγονός ότι στέκεται εμπόδιο στα σχέδια μου και στο όραμά μου για την πόλη με πρόσφατο παράδειγμα το αποτέλεσμα της 7ης Νοεμβρίου, θα επιμείνω διότι πιστεύω ότι τελικά ο λαός θα δώσει την λύση.

Ευχαριστώ θερμά όλες τις Περιστεριώτισσες και όλους τους Περιστεριώτες που τίμησαν εμένα και την παράταξή μας.

Σεβόμαστε και τιμούμε και όσους δεν μας τίμησαν με την ψήφο τους.

Άλλωστε ο αγώνας μας ήταν, είναι και θα είναι για όλες και για όλους.

Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου, που αγωνίστηκαν δίπλα μου με πάθος αλλά κυρίως τα νέα παιδιά που πλαισίωσαν το ψηφοδέλτιό μας και τα οποία αποτελούν την ελπίδα για το μέλλον της παράταξής μας και της πόλης μας.

Παραμένουμε στις επάλξεις. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για ένα καλύτερο Περιστέρι, από τη θέση την οποία μας κατέταξε ο Περιστεριώτικος λαός.

Την ερχόμενη Κυριακή, 14 Νοεμβρίου, σε πολλές Περιφέρειες και Δήμους της χώρας, οι ψηφοφόροι θα κληθούν να αναδείξουν νέες περιφερειακές και δημοτικές αρχές.

Στην Περιφέρειά μας, οι προοδευτικές δυνάμεις, θα πρέπει να δώσουν τη δυνατότητα στον Γιάννη Σγουρό, να υλοποιήσει το πρόγραμμά του και τις αρχές και τις αξίες του «Καλλικράτη».

Ο Γιάννης Σγουρός, από τη θέση του Νομάρχη Αθήνας, με τις γνώσεις, τα προσόντα και την αποφασιστικότητά του, έχει κάνει τεράστιο έργο, και έχει αποδείξει ότι είναι άνθρωπος της αυτοδιοίκησης. Πρέπει να πάμε όλοι στις κάλπες και να ψηφίσουμε Γιάννη Σγουρό.

Την ίδια Κυριακή, διεξάγεται και ο δεύτερος γύρος της εκλογικής αναμέτρησης στην πόλη μας.

Οι Περιστεριώτισσες και οι Περιστεριώτες, έχουν τη γνώση και την πολιτική ωριμότητα ώστε να διαμορφώσουν άποψη και την εκφράσουν στην κάλπη.

Κώστας Λαλένης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου