Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ


Αγαπητοί συμπολίτες,

Στις δύσκολες μέρες που περνά η χώρα, εύχομαι το Αναστάσιμο Μήνυμα να καθοδηγεί την ζωή μας σε ένα κόσμο Αγάπης, Ελπίδας, και Ειρήνης.

Ελπίζω και εύχομαι αυτό το πανανθρώπινο μήνυμα, να μιλήσει στις καρδιές όλων μας, ώστε με δύναμη ψυχής να δώσουμε ο καθένας από μας, αλλά κυρίως αυτοί που καθορίζουν τις τύχες μας, τον αγώνα για την σωτηρία της χώρας μας και την ανακούφιση των συνανθρώπων μας που υποφέρουν από τα λάθη άλλων.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Προϋπολογισμός Περιστέρι 2011

Τοποθέτηση του Κώστα Λαλένη 22.03.2011

Άκουσα την εισήγησή σας για τον προϋπολογισμό του 2011.Για άλλη μια φορά διαπιστώνω ότι πρόκειται για μια περιληπτική έκθεση ιδεών που προσπαθεί να ωραιοποιήσει την δραματική πραγματικότητα του δήμου.

Πρέπει να ομολογήσω ότι φέτος είσαστε πιο φειδωλός στις υποσχέσεις σας κ. Δήμαρχε και πιο προσγειωμένος στην πραγματικότητα. Μια σκληρή πραγματικότητα, για την οποία έχετε τεράστια ευθύνη για τις αλόγιστες σπατάλες της οκταετίας της διοίκησής σας.

Ήλπιζα ότι θα συντάσσατε ένα προϋπολογισμό οποίος αν μη τι άλλο θα ήταν κοντά στην πραγματικότητα, ένα προϋπολογισμό που θα αποτύπωνε την πραγματική κατάσταση του δήμου, η περίπου την πραγματική κατάσταση και εν πάσει περιπτώσει θα είχε στοιχεία κοινωνικού και ανθρώπινου χαρακτήρα, ιδιαίτερα σε μια εποχή που ο λαός ασφυκτιά οικονομικά, που είναι σε απόγνωση, που παλεύει να κρατήσει τα νοικοκυριά του.

Αντ’αυτού φέρατε ένα προϋπολογισμό που δεν έχει κανένα στοιχείο κοινωνικής ευαισθησίας, κανένα στοιχείο ελπίδας για καλύτερη ζωή στην πόλη.

Η ουσία είναι ότι, οκτώ χρόνια τώρα, στην διοίκηση του Δήμου κ. Παχατουρίδη, δεν έχετε καταφέρει τίποτε σημαντικό!

Τα διαρθρωτικά προβλήματα της οικονομίας του Δήμου μας έχουν χειροτερεύσει σημαντικά και το χρέος στο οποίο βυθίσατε τον Δήμο προοιωνίζει ακόμη χειρότερες μέρες.

Οι κοινωνικές ανισότητες μεταξύ των περιοχών του κέντρου και των παρυφών (συνοικιών) της πόλης διευρύνθηκαν. Οι δημότες μας δεν περνάνε καλύτερα, η ποιότητα ζωής τους ολοένα και χειροτερεύει, και για κοινωνικές παροχές δεν μπορεί να γίνει λόγος.

Τις σπατάλες σας κύριοι της διοίκησης τις έχω καταγγείλει κατεπανάληψη, ενώ το «τίμημα» αυτής της πολιτικής καλούνται να το πληρώσουν οι Δημότες.

Πολύ αργά κύριε αντιδήμαρχε των οικονομικών, κ. Σταυρούλια διαπιστώνετε «κακοκαιρία» για το 2011, η κακοκαιρία στον δήμο μας σοβεί όλα τα χρόνια που διοικείτε αλλά όχι μόνο αδιαφορήσατε, αλλά την επιδείνωσε η κακοδιαχείρισή σας.

Η γραφειοκρατία σας διευρύνεται, η «αδιαφάνεια» και αυτή διευρύνεται, το κυριότερο όμως είναι ότι δεν έχετε στόχους συγκεκριμένους και προτεραιότητες που να στηρίζονται σε μεταρρυθμιστικές τομές και νέα οργάνωση που να προοιωνίζουν καλύτερες μέρες για την πόλη και τους Δημότες.

Υποσχεθήκατε μια πόλη φιλική στον πολίτη, υποσχεθήκατε ότι θα σκύβατε στα προβλήματα των κατοίκων, υποσχεθήκατε ότι θα λύσετε το κυκλοφοριακό, ότι θα αυξήσετε το πράσινο, ότι θα βελτιώσετε τα σχολεία, ότι θα ασκήσετε κοινωνική μέριμνα, πότε; πέρασαν 8 χρόνια.

Όλα αυτά χρειάζονται οργάνωση, αλλαγές, παρακολούθηση και αξιολόγηση μετρήσιμων αποτελεσμάτων, οικονομικό νοικοκύρεμα και όχι σπατάλη στην οποία επιδοθήκατε όλα αυτά τα χρόνια με αξιοζήλευτες επιδόσεις. Χρειαζόταν επίσης πολιτική βούληση που δεν την είχατε.

Και δυστυχώς από ότι φαίνεται ούτε ο προϋπολογισμός σας του 2011 περιέχει ανάλογα στοιχεία!

Ωστόσο κινείται όπως και ο προϋπολογισμός του 2010 με εκπληκτική συνέπεια, με ένα ισοπεδωτικό σύστημα εσόδων – εξόδων, με λογιστικούς ακροβατισμούς και λογιστικά τρίκ που δεν οδηγεί το Δήμο πουθενά, αντίθετα οδηγεί σε μεγάλα αδιέξοδα!

Οι ρυθμοί ανάπτυξης της Πόλης το 2009 και το 2010 σταμάτησαν πλήρως και το 2011 προβλέπω να περιπέσουν «σε κώμα».

Η πόλη κ. Δήμαρχε, με τον νέο αυτόν προϋπολογισμό που φέρνετε για ψήφιση και με την ανυπαρξία νέων μεγάλων έργων υποδομών δεν θα μείνει, απλά στάσιμη, αλλά θα κάνει «βήματα πίσω»

Πράγματι κύριε Παχατουρίδη, σύμφωνα με μια προσφιλή σας έκφραση, αξίζουμε μια καλύτερη πόλη

Ποια πόλη όμως;


  • Την πόλη της «εικονικής» πραγματικότητας;

  • Την πόλη της έλλειψης έργων υποδομής και έργων που θα ανακούφιζαν το οξύτατο κυκλοφοριακό πρόβλημα; την υποβάθμιση των υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας!

  • Την πόλη των ανισοτήτων, των εξωραϊσμένων εξωτερικά σημείων και την βρωμιά και την έλλειψη φροντίδας για τις συνοικίες του Περιστερίου;

  • Την πόλη που ξέχασε την διεκδίκηση και τον αγώνα και περιήλθε όπως εσείς θεωρείτε, σε ευτυχία και νάρκη από τις πλούσιες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Δημιουργήσατε κ. δήμαρχε, μια εικονική πραγματικότητα, που την χρηματοδοτήσατε απλόχερα, με υπέρογκες αυξήσεις των βασικών τελών και τις δημοτικές επιβαρύνσεις, με μεταφορά κονδυλίων, με σπατάλες και χλιδή.

Μια πραγματικότητα που μόνο στόχο και σκοπό είχε την παραπλάνηση των αισθήσεων και αυτών μόνο στην περιοχή γύρω από το κέντρο.

Είπατε κ. Δήμαρχε ότι δεν σας ενδιαφέρουν οι αριθμοί αλλά η εικόνα της πόλης δηλαδή μόνο η βιτρίνα. Πάντοτε είσασταν οπαδός της λαγνείας των αισθήσεων αδιαφορώντας για την ουσία και το «προϊόν» πίσω από την βιτρίνα.

  • Αντιμετωπίσατε και αντιμετωπίζετε και αυτή ακόμη την ύψιστη διαδικασία του Δημοτικού Συμβουλίου με περιφρόνηση. Κρύβετε τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου σε ώρες ακατάλληλες και μακριά από το δημαρχείο γιατί δεν αντέχετε την συμμετοχή των δημοτών.

Πού είναι η συνεργασία σας με τις δημοτικές δυνάμεις;

Που είναι η εμπλοκή, με εισηγήσεις των κοινωνικών φορέων;

Που είναι η συμμετοχή των διαμερισμάτων στον προϋπολογισμό;

Και με την ευκαιρία να σας ρωτήσω πότε θα στεγάσετε τα διαμερίσματα και θα διαθέστε προσωπικό για να δουλέψουν;

Δεν θέλατε να λειτουργήσουν διότι θα δημιουργήσουν πρόβλημα στις αυθαιρεσίες της διοίκησής σας. Τώρα όμως σας το επιβάλει ο «Καλλικράτης».

Κύριε δήμαρχε, ο περσινός προϋπολογισμός στο σκέλος των εσόδων ήταν ύψους 161.000.000 Ευρώ τα βεβαιωθέντα είναι 81.000.000 και τα εισπραχθέντα είναι 70.089.000. Δηλαδή υλοποιήσατε το 44%.

Σε αυτό το σημείο σας διαβάζω ακριβώς τι λέγατε πέρσι στην αντίστοιχη συνεδρίαση.

«Ο προϋπολογισμός του 2010 έχει συνταχθεί με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ειλικρίνεια…αυτό το αποδεικνύει και το ποσοστό υλοποίησης που τα τελευταία χρόνια έχει πλέον ξεπεράσει το 70% και η πρόβλεψη φέτος είναι ότι θα φτάσουμε στο 75% και πάνω».

Και τώρα οι αριθμοί σας διαψεύδουν δραματικά. Διότι λέγατε ότι θα υλοποιήσετε το 75% ,υλοποιήσατε το 44% διαφορά 31% άρα απόκλιση 75% …επί των λεχθέντων.

Για το 2010 έχετε προϋπολογίσει στα έσοδα ένα ποσό 109.000.000 Ευρώ, έχετε βάλει νερό στο κρασί σας για να περιορίσετε την «μέθη»των υποσχέσεων και των προσδοκιών, θέλω να ξέρω εάν πραγματικά πιστεύετε ότι θα τον υλοποιήσετε.

Πού διοχετεύσατε κύριε δήμαρχε τα κονδύλια που πήρατε από την Σ.Α.Τ.Α και που είναι αποκλειστικά για τεχνικά έργα;

Να αναφερθώ επιγραμματικά και στις «επιδόσεις»σας στην κοινωνική πολιτική.

Παραλάβατε ένα αξιοσημείωτο έργο, το οποίο, όχι μόνο δεν το αναπτύξατε αλλά το υποβαθμίσατε και τείνετε να το εξαφανίσετε.

Σπεύσατε να βάλλετε τροφεία στους ΒΝΠ σταθμούς και να επιβαρύνετε έτσι τα νέα ζευγάρια.

Είχαμε 4 ΚΑΠΗ στην τελευταία θητεία μας τα κάναμε 8. Τόσα σας παραδώσαμε τι κάνατε 8 χρόνια; Ούτε φυσικοθεραπευτήρια δεν μπορέσατε να οργανώσετε.

Υποβαθμίσατε όλες τις κοινωνικές παροχές που παραλάβατε.

Στον υπό συζήτηση προϋπολογισμό, ελαττώνετε τα ποσά για την κοινωνική πολιτική κατά περίπου 30%, από 9.200.000 το 2010 σε 6.200.000 το 2011.

Ενώ για το 2010 η δαπάνη των ειδικών συνεργατών σας ανέρχεται σε 231.000 ευρώ.

Αλήθεια ποιοι είναι αυτοί οι ακριβοπληρωμένοι ειδικοί συνεργάτες σας και τι προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο;

Ο προϋπολογισμός αυτός είναι πλασματικός ως προς το μέρος των εσόδων και εξόδων, είναι αντιαναπτυξιακός διότι κανένα μεγάλο έργο δεν μπορείτε να υλοποιήσετε, σήμερα που εκτός από την οικονομική κρίση έχετε να αντιμετωπίσετε και τα τεράστια χρέη τα οποία φορτώσατε στις πλάτες των δημοτών τα οποία ξεπερνούν τα 70.000.000 ευρώ.

Σας προτείνω κύριε δήμαρχε σήμερα που η οικονομική συγκυρία έχει φέρει σε απόγνωση τους πολίτες, πολύ περισσότερο στο Περιστέρι να δείξετε μια ελάχιστη κοινωνική ευαισθησία να καταργήσετε τα τροφεία από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ο προϋπολογισμός που φέρνει ο κ. Δήμαρχος είναι

- Πλασματικός

- Αντιαναπτυξιακός

- Αντικοινωνικός

- Φορομπηχτικός

Για όλα αυτά:

Καταψηφίζουμε στο σύνολό του τον προϋπολογισμό

Καταψηφίζουμε την εικονική πραγματικότητα και το ζοφερό όραμά σας για το άμεσο μέλλον.

Η παράταξή μας πιστεύει ότι ο προϋπολογισμός πρέπει να αποτελεί προϊόν σύνθεσης απόψεων, όλων των ενδιαφερομένων: των δημοτικών παρατάξεων και των δημοτικών συμβούλων, των κοινωνικών φορέων της πόλης , του κάθε απλού δημότη.

Η ευθύνη για τον ελλιπή, άχρωμο, αντιαναπτυξιακό, πλασματικό και διογκωμένο προϋπολογισμό που μας καταθέτετε είναι αποκλειστικά δική σας κ. Παχατουρίδη.

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ψεύδη χωρίς όρια





Περιστέρι 18.11.10

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το τελευταίο διάστημα διάφορα δημοσιεύματα, αναφέρουν ότι ο υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου Κώστας Λαλένης, στο δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών, στήριξε τον Ανδρέα Παχατουρίδη.

Στα ίδια δημοσιεύματα αναφέρεται επίσης, πως αυτή η απόφαση προκάλεσε αντιδικίες που έφτασαν σε σημείο να έρθουν στα χέρια υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον κ. Λαλένη.

Αντιλαμβανόμαστε ποιοι κρύβονται πίσω από τη διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Είναι γνωστό ότι ο κ. Κώστας Λαλένης, με δημόσια δήλωσή του, σεβόμενος την ελευθερία επιλογής των ψηφοφόρων δήλωσε: «Οι Περιστεριώτισσες και οι Περιστεριώτες, έχουν τη γνώση και την πολιτική ωριμότητα ώστε να διαμορφώσουν άποψη και την εκφράσουν στην κάλπη».

Είναι επίσης γνωστό ότι ο κ.Κώστας Λαλένης έχει δώσει επί 8 χρόνια σκληρούς αγώνες εναντίον της κακοδιοίκησης Παχατουρίδη, που τον οδήγησαν αρκετές φορές στις αίθουσες των δικαστηρίων, ενώ κάποιοι άλλοι…νεόκοποι σωτήρες της πόλης λιποτακτούσαν απέχοντας κατ εξακολούθηση από τα δημοτικά συμβούλια, χωρίς να παίρνουν θέση σε σοβαρά ζητήματα της πόλης, και ταυτόχρονα μοίραζαν …αγκαλιές και φιλάκια, στις /στους συνεργάτες του κ.Παχατουρίδη, σε δημόσιες και όχι μόνο εμφανίσεις.

Ως εκ τούτου, τα όσα λέγονται είναι εκ του πονηρού.

Όσοι διασπείρουν τις ψευδείς ειδήσεις είναι γνωστοί στην πόλη μας.

Οι Περιστεριώτες, γνωρίζουν εκείνους που υπόγεια και επί σειρά ετών προσδοκούν οφέλη, αδιαφορώντας για την παράταξη και τον πολιτικό χώρο που τη στηρίζει.

Επειδή όλα έχουν κάποιο όριο, όπως και η συκοφάντηση, επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Αίτηση επανακαταμέτρησης στο Περιστέρι

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΛΥΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Α Ι Τ Η Σ Η

ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ και ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΥΡΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ των εκλογικών τμημάτων των τεσσάρων εκλογικών περιφερειών του Δήμου Περιστερίου

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΑΛΕΝΗ του Χαραλάμπους, καρδιολόγου, υποψηφίου Δημάρχου Περιστερίου στις εκλογές τις 7ης Νοεμβρίου 2010, με τον συνδυασμό «ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ - ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»

Δ/νση κατοικίας: οδός Πολυλά αριθμός 33 - Αθήνα Τ.Κ.11141

Δ/νση άσκησης επαγγέλματος: οδός Πελοπίδα αριθμός 11- Περιστέρι Τ.Κ. 12131, τηλ. 210-5738205 και 6944315888

------------------------------------------------

Δυνάμει της με αριθμό 961/23-1-2010 απόφασης του ΠΟΛΥΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ και κατά την διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 20 του Ν. 3852/2010 ΦΕΚ Α87 όπως τροποποιήθηκε με το Νόμο 3870/2010 Α 138 «Νέα

Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», το δικαστήριο ανακήρυξε τους κατωτέρω αναφερόμενους έγκαιρα δηλωθέντες συνδυασμούς για το ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Περιφερειακής Ενότητας Δυτικού Τομέα ΑΘΗΝΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.-

1)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΛΙΤΩΝ»

2)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

3)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»

4)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ - ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»

5)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

6)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ»

7)ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ: «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ».

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, δυνάμει των ανωτέρω αναφερομένων Νόμων, ΔΙΑΙΡΕΘΗΚΕ σε ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, δηλαδή :

Την 1η Δημοτική Κοινότητα, την 2η Δημοτική Κοινότητα, την 3η Δημοτική Κοινότητα και την 4η Δημοτική Κοινότητα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ.

Ο Νόμος περαιτέρω καθόριζε για τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010, ότι πρέπει να τυπωθούν για εκάστη Δημοτική Κοινότητα, ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, στο οποίο θα αποτυπώνεται: α) ο Υποψήφιος Δήμαρχος, β) οι Υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Κοινότητας, γ) οι λοιποί υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι των λοιπών Κοινοτήτων και τέλος οι υποψήφιοι Κοινοτικοί σύμβουλοι της συγκεκριμένης Κοινότητας.

Ούτως εχόντων των πραγμάτων ΔΙΕΞΗΧΘΗΣΑΝ οι Δημοτικές εκλογές της 7/11/2010 στο Δήμο Περιστερίου, σύμφωνα με τον Νόμο και την από 23/10/2010 ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με αριθμό Πρωτ. 61.338/2010 απευθυνόμενη προς τους Προέδρους ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ κ.λπ. με θέμα ΛΟΓΟΙ ΑΚΥΡΟΤΗΤΟΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ, όπου εις το πέρας της εγκυκλίου αναφέρεται ΡΗΤΑ, ότι: «σε συνδυασμό με το άρθρο 27 παρ. 4 του Ν. 3852/2010 ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΤΥΠΩΘΕΙ για ΑΛΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ και ευρεθεί στην κάλπη άλλης Κοινότητας, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ υπόψη οι σταυροί προτίμησης για τους υποψηφίους συμβούλους. ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ.

Επειδή οι Δικαστικοί αντιπρόσωποι στο Δήμο Περιστερίου, είτε από έλλειψη γνώσης των ανωτέρω ή από αμέλεια, τα ψηφοδέλτια που βρέθηκαν στο εκλογικό τους τμήμα και ήταν άλλης δημοτικής κοινότητας, τα έκριναν ΑΚΥΡΑ κατά παράβαση των ανωτέρω Διατάξεων και συνεπώς αλλοιώθηκαν καίρια τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών στο Δήμο Περιστερίου.

Επειδή ακυρώθηκαν κατά αυτόν τον τρόπο εκατοντάδες ψηφοδέλτια όλων των συνδυασμών, άλλαξαν την ΝΟΜΙΜΗ κατάταξη των συνδυασμών και πλήττουν την ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ των ΕΔΡΩΝ του Δημοτικού Συμβουλίου που πρέπει να γίνει από την πρώτη ΚΥΡΙΑΚΗ των εκλογών. Καθόσον αν δεν ακυρώνονταν τα νόμιμα ψηφοδέλτια των συνδυασμών για τον ανωτέρω λόγο, η κατάταξη θα ήτο διαφορετική και οι Συνδυασμοί θα ελάμβαναν κατ’ αναλογία την κατανομή των υπολοίπων ΕΔΡΩΝ.

Επειδή έχω άμεσο έννομο συμφέρον να επανεξετασθούν όλα τα άκυρα ψηφοδέλτια εξ αυτού του ανωτέρω λόγου.

Ζ Η Τ Ω

Να γίνει έλεγχος και επανακαταμέτρηση των άκυρων ψηφοδελτίων όλων των εκλογικών τμημάτων του Δήμου Περιστερίου, για να διαπιστωθεί ΠΟΣΑ και ΠΟΙΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ εκ των 2.447 ΑΚΥΡΩΝ ψηφοδελτίων, ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ως ανωτέρω αναφέρω, προκειμένου να υποβάλλω την από τον Νόμο προβλεπόμενη ένσταση ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, για τον τελικό καθορισμό της κατάταξης των Συνδυασμών από τον πρώτο γύρο των Δημοτικών εκλογών της 7/11/2010.-

Περιστέρι 15 Νοεμβρίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΑΚΗΣ

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ






ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΕΝΗΣ: ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ

Περιστέρι 10.11.10


Στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου, οι ψηφοφόροι του Περιστερίου, έδωσαν ένα καθαρό αποτέλεσμα, και μια ισχυρή πλειοψηφία.

Σεβόμαστε την ετυμηγορία του Περιστεριώτικου λαού.

Δώσαμε μια καθαρή, έντιμη μάχη, άνιση όμως και κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Προσωπικά δεν είμαι μέρος μηχανισμών που θέλουν εξαρτημένους ηγέτες για να τους διαχειρίζονται. Αυτό είναι το «λάθος» μου. Αυτό το «λάθος» είναι συνειδητή επιλογή και παρά το γεγονός ότι στέκεται εμπόδιο στα σχέδια μου και στο όραμά μου για την πόλη με πρόσφατο παράδειγμα το αποτέλεσμα της 7ης Νοεμβρίου, θα επιμείνω διότι πιστεύω ότι τελικά ο λαός θα δώσει την λύση.

Ευχαριστώ θερμά όλες τις Περιστεριώτισσες και όλους τους Περιστεριώτες που τίμησαν εμένα και την παράταξή μας.

Σεβόμαστε και τιμούμε και όσους δεν μας τίμησαν με την ψήφο τους.

Άλλωστε ο αγώνας μας ήταν, είναι και θα είναι για όλες και για όλους.

Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου, που αγωνίστηκαν δίπλα μου με πάθος αλλά κυρίως τα νέα παιδιά που πλαισίωσαν το ψηφοδέλτιό μας και τα οποία αποτελούν την ελπίδα για το μέλλον της παράταξής μας και της πόλης μας.

Παραμένουμε στις επάλξεις. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για ένα καλύτερο Περιστέρι, από τη θέση την οποία μας κατέταξε ο Περιστεριώτικος λαός.

Την ερχόμενη Κυριακή, 14 Νοεμβρίου, σε πολλές Περιφέρειες και Δήμους της χώρας, οι ψηφοφόροι θα κληθούν να αναδείξουν νέες περιφερειακές και δημοτικές αρχές.

Στην Περιφέρειά μας, οι προοδευτικές δυνάμεις, θα πρέπει να δώσουν τη δυνατότητα στον Γιάννη Σγουρό, να υλοποιήσει το πρόγραμμά του και τις αρχές και τις αξίες του «Καλλικράτη».

Ο Γιάννης Σγουρός, από τη θέση του Νομάρχη Αθήνας, με τις γνώσεις, τα προσόντα και την αποφασιστικότητά του, έχει κάνει τεράστιο έργο, και έχει αποδείξει ότι είναι άνθρωπος της αυτοδιοίκησης. Πρέπει να πάμε όλοι στις κάλπες και να ψηφίσουμε Γιάννη Σγουρό.

Την ίδια Κυριακή, διεξάγεται και ο δεύτερος γύρος της εκλογικής αναμέτρησης στην πόλη μας.

Οι Περιστεριώτισσες και οι Περιστεριώτες, έχουν τη γνώση και την πολιτική ωριμότητα ώστε να διαμορφώσουν άποψη και την εκφράσουν στην κάλπη.

Κώστας Λαλένης

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Video απο την κεντρική ομιλία του Κώστα Λαλένη

Ο κ. Κώστας Λαλένης, υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου ολοκλήρωσε χθες την προεκλογική δραστηριότητά του, με την κεντρική ομιλία του. Ο Κώστας Λαλένης παρουσιάσε τους άξονες της πολιτικής του, μπροστά σε πλήθος κόσμου που άκουσε την ομιλία του με ενθουσιασμό.







Οπτικοακουστικό υλικό του Κώστα Λαλένη